Lottoarvonta lauantaina ensimmäistä kertaa MTV3-kanavalla

30.9.2013

MTV3 ja Veikkaus julkistivat maanantaiaamuna uudistuvan lottolähetyksen sisällön ja juontajat. Uudessa lähetyksessä on sekä katsojille tuttuja että täysin uusia elementtejä. Veikkauksen tuotoilla tuettavat kohteet ovat lähetyksissä entistä vahvemmin mukana.

Lotto_juontajat_Hamid_Helin_120x120

Jatkossa lottoarvonta nähdään suorana lähetyksenä MTV3-kanavalla lauantaisin klo 22.15 Kymmenen uutisten ja Tulosruudun välissä.

- Veikkaukselle on erittäin tärkeää, että suomalaiset näkevät lottoarvonnan jatkossakin luotettavasti ja läpinäkyvästi suorana lähetyksenä parhaaseen katseluaikaan. Yhdessä MTV3:n kanssa voimme kehittää ja uudistaa arvontalähetyksiä, Veikkauksen toimitusjohtaja Juha Koponen sanoo.

Ensimmäinen MTV3-kanavan esittämä Loton arvontalähetys nähdään ensi lauantaina 5.10. klo 22.15. Jo aiemmin tällä viikolla MTV3:lle siirtyvät Viking Loton arvontaohjelma (ke 2.10. klo 22.25) sekä Eurojackpotin arvontaohjelma (pe 4.10. ja la 5.10. välisenä yönä klo 00:05 Subilla ja uusintana klo 01.40 MTV3:lla).

Arvonta keskiössä, mutta mukaan myös uutta sisältöä

MTV3:n lottolähetyksissä juontajina nähdään tuttu lottokasvo Johanna Helin sekä uutena juontajana muun muassa Salatut Elämät -tv-sarjasta tuttu näyttelijä Jasmin Hamid. Itse arvonta säilyy edelleen arvontaohjelman keskiössä, mutta MTV3 tuo lähetykseen mukaan uutta sisältöä, kuten joka viikko vaihtuvan vieraan, jolla on kunnia käynnistää Loton arvontakone.

Arvontojen yhteydessä nähdään joka viikko uusi, kutakin arvontalähetystä varten käsikirjoitettu edunsaajaesittely, jossa päästään tutustumaan veikkausvoittovaroja saaviin kohteisiin.

- Veikkausvoittovaroilla tuettavien kohteiden esittely on osa-alue, joka ehdottomasti haluttiin säilyttää arvontaohjelmassa. Saamamme palautteen mukaan Veikkauksen asiakkaat toivovat saavansa vieläkin enemmän tietoa siitä, mitä kaikkea Veikkauksen tuotoilla mahdollistetaan. Loton arvontalähetys on hyvä ja luonteva paikka esitellä näitä kohteita monipuolisesti, kertoo pottipelien liiketoimintaryhmän johtaja Kimmo Tolonen Veikkauksesta.

Arvonta-ajan muutos pidentää Loton peliaikaa

Loton arvonta-ajan muuttuessa Loton peliaika pitenee puolellatoista tunnilla. Jatkossa lottorivejä voi jättää sisään arvontailtana vielä kello 22:een saakka. Kansainvälisten arvontapelien Viking Loton ja Eurojackpotin peliajat pysyvät ennallaan.

Arvontojen lähetysajat ja peliajat lokakuusta 2013 alkaen:

• Lotto ja Lauantai-Jokeri: Arvontalähetys MTV3-kanavalla lauantaisin klo 22.15, peliaika päättyy arvontailtana klo 22.00.
• Viking Lotto ja Keskiviikko-Jokeri: Arvontalähetys MTV3-kanavalla keskiviikkoisin klo 22.25, peliaika päättyy arvontailtana klo 19.00.
• Eurojackpot ja Perjantai-Jokeri: Arvontalähetys vaihtuvaan aikaan Sub- ja MTV3-kanavilla perjantain ja lauantain välisenä yönä, peliaika päättyy perjantai-iltana klo 20.00.

Lisätietoa Lotosta: http://bit.ly/jdHUn7
Veikkauksen kuvapankki: http://bit.ly/19OjQjn

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt: Veikkauksen viestintä, p. 020 750 6355.

Arkisto

VIESTINTÄ